TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: UCAPAN KHAS BUAT SEMUA ^.^

UCAPAN KHAS BUAT SEMUA ^.^

Assalamualaikum w.b.t and hello !

sedar tak sedar lagi seminggu kita nak raya kannn ? mesti ramai yang sibuk buat persiapan raya .. ye lah tukar langsir , tukar cadar , mengecat rumah , membeli belah lagi lah ramai kannn ? sebab saya pun sama akan turut membeli belah , cuma tak tau lah bila , haish -.-'

btw , korang mesti dah decide kan baju raya warna apa ? so share share lah sikit , meh sini KOMEN kat bawah ni baju raya korang n korang raya kat mana .. hee kalau boleh , sertakan lah alamat kannn ? insyaAllah I'll go there ^.^Y *kalau korang tak kisah lah*

to whom had examination this week , chaiyokkk ! FIGHTING ! you can do it ^.^Y yakin pada diri yawww , lepas exam tu korang raya lah puas-2 , masa exam tu jgn fikir lg pasal raya ni .. 

to my roomate and classmate : @Ainaa @Nasuha @Syafika @Fazilah @Ayuni @Tyqa @Wan @Nazzuin @Najwan @Syafiq @Firdaus @Ayub @Hazimi @Khaidir @Fakhri aku mesti rindu kan korang , ye lah 2 minggu tak jumpa en , hee tp tak tau lah korang rindu aku ke tak kannn , pape pun Salam Aiddilfitri n Salam Lebaran , duit raya tak ada sebab nanti aku rasa RM5 aku melayang ke tangan cikgu B***** :P

to my friend : @Maulidah @Azlina @Atirah @Deana @Hazwani @Azleyza @Aris @Tris @Faizura @Ogy @Myra @Dyla @Yaya @Epy @Ecah @Helmi @Hafiiz @Fareez n yang lain , 

SELAMAT
HARI
RAYA
AIDILFITRI

maaf zahir & batin ye.........


^.^
LOL : ATYN PHOTOLOVER



THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !