TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Cinta Antara Dua Insan

Cinta Antara Dua Insan

Assalamualaikum w.b.t and hello !
 
hidup ni, memang penuh dengan cabaran dan dugaan. semua orang ada masalah yang tersendiri. semuanya berbeza. ada yang masalah keluarga, masalah kengkawan dan juga masalah percintaan.

CINTA. cerita pasal 'cinta' memang ramai yang tahu bercinta. tapi tak ramai yang tahu apa itu erti cinta. dan ramai juga yang suka bermain dengan cinta walaupun mereka tak tahu apa itu cinta yang sebenar. masalah cinta ni, rasanya memang ramai yang pernah alami, kan? cuma cara kita selesaikan tu je berdasarkan akal dan fikiran kita.

hidup ni, memang perlu dan akan adanya perasaan cinta dalam diri seseorang. and saya sendiri alami benda ni semua. kita kena pilih antara 2 insan yang kita sayang.
satu - insan yang kita sayang tetapi dia tak tahu pun yang kita sayang dekat dia, 
dua - insan yang setia menanti kita dengan penuh harapan dan kasih.


saya berasa sangat tertekan dan keliru dengan perasaan saya sendiri. nak diterangkan dekat seseorang, risau orang tu tak faham. nak buat macam mana kan? so pendam je lah. but orang kata pendam ni tak bagus sebab takut nanti ada yang sakit. tapi, macam mana kita nak luahkan dan buat keputusan tanpa menyakitkan hati orang lain?

orang selalu cakap, memang akan ada yang terluka jika kita buat pilihan dan itulah yang dinamakan pengorbanan. kita kena korbankan perasaan orang lain untuk kita cari kebahagiaan kita sendiri. kebahagiaan kita di masa akan datang. bukan nak bersikap kurang ajar, tetapi sekadar ingin mencari kebahagiaan setelah lama kita berkorban untuk orang lain. itu tak salah kan? 

*****
jadi adakah patut saya luahkan pada Mr.I dan memilih antara Mr.I atau Mr.H? leave your comment here, I really need your answer :')
TQ


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

2 00 orang nak cakap:

Nasuha Hasidi said...

saya cadangkan awak pilih MR.H... pilih orang yang setia menanti dan menyayngi kita dari pilih orang yang kita sayang...

Atyn PhotoLover said...

@Nasuha Hasidi hurm but, :'(

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !