TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: FAKE PROFILE IN FACEBOOK MAKE ME MORE CAREFULY

FAKE PROFILE IN FACEBOOK MAKE ME MORE CAREFULY




Assalamualaikum w.b.t and hello !

korang mesti pernah dengar pasal FAKE PROFILE right ? alah , bebudak yang buat NAMA palsu , GAMBAR palsu , and paling menyakitkan hati  adalah tujuan dia adalah nak memburuk-2 kan orang .. yang tuh rasanya ramai yang tak suka right ? siapa yang suka tuh , rasanya orang tak de feel kot , huahuahua :DD
before this memang ramai yang add saya letak gambar apa tah as their DP (Default Picture) , and some people I approved .. 


guess what ? salah seorang dari FAKE PROFILE tuh IM saya then cakap saya macam-macam , memang kitorang fighting dalam IM Facebook tuh lah .. dia habaq mai cakap utara , kunun tak nak bagi kita kenai dia siapa , pulun betoi =.='
after a few weeks saya block fake profile tuh , ada lagi sorang guna DP yang menipu add , yang peliknya "0 mutual friends" what that mean ? mana dia cekau saya punya FB ? pelik right ? mungkin tak berapa pelik bagi sesetengah orang , but saya pelik weyh .. errr :-/ what I think is , there is a same people trying to add me .. bukan nak menuduh , cuma kita syak .. huahuahua :DD *oke tuh cerita lama*

after that incident , memang saya dah tak approve bebudak yang guna gambar tipu / gambar kartun / whatever sebab saya memang tak nak terkena lagi .. seriously memang sakit hati weyh , ye lah dia tuh kenal ke kita en ? kenal ke kita dari segi luar dan dalam nak judge and cakap kita macam-macam en , memang sakit hati whoa .. so that is my way to avoid that incident , what people said ? don't want banana fruit two times ? hahahaha ~.^
and now , my BF pulak kena kacau dengan budak mana tah , nama dia Linda Ain : DP dia kartun muslimah berbaju and tudung kuning , sorry I can't mention her name because "she" was delete her profile .. I don't know why , maybe after my BF said "aku tau siapa kau sebenarnya" , its funny right if she deleted her profile after that sentence ? again I say , not accused her but suspicions jea , jangan salah faham .. huhu kengkadang kita kena negatif thinking untuk elakkan benda yang buruk right ? panjang akal ~

andai kata orang tuh (Linda Ain) baca blog saya nih , harap dia komen di sini kalau anda berani dan bukan pengecut ! please leave you komen , why you disturbing my BF ? huahuahua :DD
tak payah lah nak guna Fake Profile bagai , just guna FB sendiri sudah , tak payah nak kolot sangat lah kannn , orang pengecut jea yang guna FAKE PROFILE untuk mengutuk orang =.='

SORRY IF HAD SOME MISTAKE IN THIS ENTRI , I'M VERY DESPAIR WITH WHO USE FAKE PROFILE FOR DOWN PEOPLE ,
sincerely from : Che Nurfatin


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !