TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: KMPP is my choice ..o^____^o..

KMPP is my choice ..o^____^o..





Assalamualaikum w.b.t and hello !


hey guys , now I know which one should I accept , hewhew .. here is it ! KMPP is my choice to continue my study , huhu :') why I seem like sad ? yeah , siapa yang tak sedih kan bila nak berjauhan dengan family , just leave 9 days more .. can you imagine that ? my physically already ready , but my mentally ? err :-/ not too ready , because I still can't accept that I must far from my family and especially my mother ~ oh Mak , I LOVE YOU , and I feel want to bring to together with me T.T

story about item that should I bring , I think most of you know that I'm not finished to buy that right ? haha :DD actually saja lambakan , sbb rasa macam tak nak pergi pun ada , tapi orang kata "kalau dah rezeki kita di sana , why should not we try first right?" yeah , I keep that word till now , huhu btw , next Saturday , I go to Perak and Morning I go to Penang , wow ! SEKEJAPNYAAAAAAA ~ rasa macam nak nangis weyh :'(

so , here I want to say sorry to all yang mengenali diri saya selama nih , hope maafkan segala kesilapan saya , mungkin saya ada terkasar bahasa , anda tersinggung ddengan kata-kata saya , gurauan saya , saya juga manusia biasa macam korang jugak , so SORRY and saya MINTA MAAF ye .. kepada yang rasa dia ada buat salah dekat saya , saya dah maafkan dah , don'b be worried , I'm not too cruel want vengeful to you , keep smiling and chill yeah :)

I give you all the cute cupcake , :')


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !