TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: KMPP or PSA ?

KMPP or PSA ?





Assalamualaikum w.b.t and hello !

hey guys , as you know UPU result dah keluar pada 7 MEI (semalam) kan ? memang tepat pada pukul 12 tengah hari tuh ramai IM , wah-3 terkezut jugak semua tanya "dah check UPU?" "dapat dekat mana?" soalan yang sama di tanya , dan saya jawab "belum lagi" , belum bukan sebab apa , sebab LINE LAMBAT GILA macam kura-kura letih jea , huahuahua dalam masa yang sama , memang tangan menggigil whoa , kenapa ? entah , saya pun tak tau kenapa , maybe sebab EXCITED + TAKUT kot .. tangan saya pun sejuk sampai saya pegang badan mak saya pun mak saya terkejut sbb sejuk sangat .. *nampak tak betapa gementarnya saya*

bila line dah mula reda saya bukak lah laman web UPU tuh en , then dah masukkan no IC apa semua , and click "masuk" , oke dia keluar macam nih :




Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan Pelajar ke IPTA & Politeknik PremierSesi Akademik 2012/2013
Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf

NO. KAD PENGENALAN / MYKAD : 94112214****
NAMA : CHE NURFATIN BINTI CHE SAIDI

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :

N2220 - DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN
PSA - PSA




haaa , sejibik macam tuh lah dia keluar *yang penting je lah* , yang TAHNIAH dia tuh yang tak boleh blah weyh , pink color kot , hehe so sweet .. haha oke bukan nak cerita pasal warna tulisan ke apa , cuma nak cerita kat sini saya dapat dekat Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di Shah Alam , oke agak panjang nama Politeknik tuh kan ? so pendekkan jadi PSA je lah ye :)
ALHAMDULILLAH dapat dekat yang dekat jea , but Matrikulasi Pulau Pinang is also good right ? and now here the problem , Kolej Matrikulasi Pulau Pinang (KMPP) oke , tapi mak kata jauh sangat , yeah far is not a barrier for me to success in life right ? err oke , memang soalan yang selalu bermain di fikiran adalah

WHICH ONE SHOULD I CHOOSE ? MATRIKULASI OR POLITEKNIK ? WHICH ONE BETTER ?

capital letter ? ye capital letter because I'm veri very and very confuse , huhu
hanya Allah dapat membantu saya untuk membuat pilihan yang terbijak dan terbaik , semoga saya membuat pilihan yang betul dan tepat , insyaAllah , amiin :')
pray for me guys ,


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !