TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Running Man dan K-Pop

Running Man dan K-Pop

Assalamualaikum w.b.t and hello!


Akhirnya! Buka juga blog Fatin yang dah lama terletak dalam stor Google ni. Fuhhh! Fuhhh! Fuhhh! Haaa, bersih dah pun blog ni. Berhabuk bukan main banyak lagi. Bila dah buka blog ni, macam-macam cerita lah nak cerita kan? Biasalah, bila orang dah minat nak bercerita dan menyuarakan pendapat. 

Sekarang ni Malaysia telah di gemparkan dengan reality show dari Korea yang sangat sangat sangat sangat popular. Apa dia? Tak payah sebut rasanya korang semua dah tau kot kan? Haaa siapa tak kenal Program Running Man dari Korea tu. Orang yang tak minat K-Pop pun boleh minat dengan rancangan ni. Tak percaya? Nak bukti, teruskan membaca! :)




Saya sendiri pun sebenarnya bukanlah peminat K-Pop. Masa saya sekolah menengah, sedang orang lain sibuk bercerita pasal Running Man saya bawa diri jauh-jauh sebab memang tak tau pun apa itu Running Man. Tapi since masuk Matrikulasi, dapat pulak roommate yang memang peminat K-Pop habis sampai semua drama Korea dia ada. So saya pun menyelit lah sedikit untuk menonton drama-drama tersebut. The 1st drama yang saya tengok is Playful Kiss. Haa drama remaja yang sangat romantis dan sangat memahami jiwa remaja :D

Sejak daripada tu, saya terus copy semua episode Playful Kiss tu sampai special episode saya ambil dari roommate saya tu. Then lepas tu dorang buka cerita Running Man yang terdiri daripada 7 orang peserta tetap (Yoo Jae Suk, Kim Jong Kook, Gary, Haha, Ji Suk Jin, Lee Kwang Soo, Ji Hyo) dan ditambah pula dengan tetamu dari artis, atlet dan orang terkenal Korea. Masa tu episode 100 lebih tak silap. Masa tu dorang bukak yang memang game dia best + gelagat peserta yang sangat lawak. Memang melekat terus lah depan laptop time tu. Haha lepas habis je episod tu, saya terus copy semua episode Running Man tu dari episode 1 sampai 100 lebih yang kini dah mencecah sehingga episode yang ke 150. 

Nak bukti lagi, abang saya yang bukan peminat K-Pop tu juga sekarang dah minat K-Pop since dia join saya tengok Running Man kat dalam laptop. Sampai dia dengar lagu K-Pop and cakap "best jugak lagu K-Pop ni". Haaa baru tau best? Belum tengok tarian K-Pop lagi. Memang melekat ahh. Haha :D

Apa-apa pun nak nasihatkan jugak. Boleh nak minat sesuatu. Tapi jangan sampai lalai dan jangan sampai jadi lagha. Ye adik-adik, akak-akak, abang-abang. *eh? Abang? Ada ke yang minat K-Pop? Ada kot. Haha :D


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !