TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: inilah akibatnya bila cuti + duduk rumah -.-'

inilah akibatnya bila cuti + duduk rumah -.-'

Assalamualaikum ,

hye pembaca blog Atyn ..o^____^o..
pagi tadi saya dah semangat dah bangun awal-awal nak study Add Math ..

oke , bangun lah dengan senyuman :) then lepas solat subuh , round satu ruang tamu kejap -.-' dah pukul 7.00a.m saya pun selongkar beg sekolah then jumpa kertas Add Math dari negeri lain yang Ckg Sufiah bagi ^^ Terbaik whoa ! ada lah dalam 5 negeri .. err -.-' nak siap kan semua ? bilalah boleh siap kan ? haha :D tanpa membuang masa , saya pun buat lah kertas satu dulu negeri Terengganu and Perak .. soalan dea boleh tahan susahnya .. saya siapkan kedua-dua negeri tuh dalam pukul 10.00a.m .. lama kan ? haha biasa letew ,

relax : kejap 5 minit , kejap 5 minit
jalan-jalan around ruang tamu : adalah dalam 5minit jugak , adalah dalam 3/4 kali
tgk tv : err -.-' 10 minit kot

berapa minit je lah yang saya fokus kan ? oke , then saya buat keputusan for tengok jawapan dekat Adobe Reader .. bukak jea lappy , terus bukak internet (padahal Adobe Reader tuh bukan guna internet pun) , then terus online Facebook .. HAHAHAHA alamatnya , hadap Facebook dulu lah baru buat benda yang di hajati tadi .. agak-agak dalam pukul 11.00a.m kot saya baru check jawapan .. lepas siap tuh , terus sambung online Facebook sampai pukul 12.00p.m .. err -.-' hajat belum sampai lagi ..

oke , offline then watch TV pulakss , hahaha :D untill now , kerja saya hanya makan , solat , online , tgk TV .. study tadi tuh jea .. hope hajat for malam neyh tercapai , err -.-'
malam neyh ingat nak study PI pulakss :)

 hadap depan lappy jea
online Facebook jea 
 lepas tuh Twitter pulakss




Lot Of Love ,
Atyn PhotoLover


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !