TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: saya dahulu dan saya sekarang adalah berbeza | betul atau tak ?

saya dahulu dan saya sekarang adalah berbeza | betul atau tak ?

Assalamualaikum ,

hai pembaca blog Atyn ..o^____^o..
tajuk post kali neyh macam suspen jea kan ? #padahal

err -.-' actually I want to tell you about myself and my attitude .. tak tipu punya , original punya meyh
#ececeh ! poyo pulak budak sorang neyh , diri saya yang dulu memang lain dari yang sekarang .. apeh yang lain ? yang tak kenal saya sangat memang lah tak nampak perubahan tuh .. tapi yang rapat mungkin nampak :)

post neyh , saja di-typing sebab saya tengah bored gila-2 neyh .. online facebook and twitter buhsan sangat-2 .. haih -.-' so , saja nak update blog , saya pun typing lah this pos keyh :) \tiadakaitanyanghidupatauyangsudahtiada/



<<perangai saya >>



DULU : pemarah
- dulu memang saya cepat marah / naik angin .. err -.-' maksudnya mcm neyh , if ada something yang tak kena / yang saya tak suka , saya akan marah ..

SEKARANG : marah bila ada orang buat saya betul-2 marah
- sekarang saya cuba untuk jadi seorang yang penyabar and cepat istighfar bila di landa sesuatu dugaan :) saya dah tak nak marah tanpa sebab lagi dah ..o^____^o..

DULU : kuat cemburu
- dulu memang saya jenis kuat cemburu gila tahap gaban ! #jujur dari hati , bila my BF dekat / bercakap dengan perempuan lain , saya naik angin .. haha :D memang sakai -.-'

SEKARANG : bila hati rasa cemburu baru saya cemburu , err -.-'
- kalau BF saya tuh dah melampau tahap gila dengan perempuan , baru saya naik angin .. oke tak kalau macam tuh ? haha :D apa-2 je lah , itu memang diri saya .. perasaan cemburu mesti ada setiap orang kan ? "cemburu tanda sayang" tapi sekarang saya dah tak nak cemburu buta sangat sebab saya hanya rabun , tak buta lagi , hee ^^

DULU : selalu fikir negative
- dengan sejujurnya , saya mengaku yang saya dulu memang jenis yang suka bersangka buruk .. hee ^^ #sorry kepada sesiapa yang pernah terkena dalam sedar atau tak ,

SEKARANG : cuba berfikiran positive
- apabila saya ternampak sesuatu / mendengar sesuatu , saya akan cuba untuk fikir positif .. memang lah ada orang kata , nak fikir positif sangat pun tak boleh , sebab takut nanti kita kena tipu .. err -.-' sebenarnya tak pun , bila kita berfikiran positif , secara tak langsung , kita akan tenang kan diri kita dari benda yang boleh di katakan remeh ..

bukan nak menunjuk yang saya neyh baik , tapi saya cuma nak beritahu melalui post kali neyh ialah :-
jangan bandingkan saya yang dulu dan sekarang
jangan ungkit benda yang saya pernah buat suatu keika dahulu kerana saya yang dulu lain dari yang sekarang
jangan bandingkan saya dengan orang lain sebab saya adalah saya
jangan samakan saya dengan sesiapa
jangan cuba untuk mencabar saya untuk dapatkan balik sifat lama saya tuh

itu sahaja yang saya nak dari post neyh :) bukan apeh pun kan ? hee ^.^
salam ampun dan maaf saya tujukan kepada semua .. mungkin ada kesalahan yang saya buat dalam sedar / tak , mungkin ada juga kesalahan yang saya dah lupa .. xpe kan ?
kesalah yang dah lupa tuh , biarlah lupa sampai bila-2 
jangan di ulang kesalahan itu lagi .. 

betul tak ? ciplak dari hati saya sendiri tuh


Lot Of Love ,
Atyn PhotoLover


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !