TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Apabila diri saya tension , inilah hasilnya ..o^____^o..

Apabila diri saya tension , inilah hasilnya ..o^____^o..

Assalamualaikum ,

hye pembaca blog Atyn ..o^____^o..
Twitter kak Fatin kena ceroboh ? betul ke ?

ye dik , Twitter akak kena ceroboh .. macam apeh tah ! dah lah Twitter yang lama tuh kena ceroboh , neyh yang baru lahir pun dia nak tukar password .. tah pape tah :) ala , saya marah tadi jea .. bila di fikir-2 kan semula , Twitter jea pun , bukannya kawan , keluarga , my ehem ehem kan ? hee ^.^ biarlah .. lepas neyh dah malas nak buat Twitter lagi .. lepas neyh nak guna Facebook and Skype jea ..o^___^o..

tadi marah-marah , tetiba happy pulak ? pelik lah kau neyh fatin >.<'

sebenarnya , masa saya tengah marah-marah tadi , saya bukak google , cari cerita-cerita lawak .. haha :D nak gembirakan hati lah katakan , hee ^^ then jumpa lah menda neyh



nasib baik English Language saya oke dari yang neyh .. tapi tak ada lah superb in BI :) hee ^^ memang tergelak lah baca , saya terus save pics neyh ^.^


Lot Of Love ,
Atyn PhotoLover


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !