TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: mencari yang ada di depan mata ^^

mencari yang ada di depan mata ^^

Assalamualaikum ,

hye pembaca blog Atyn ..o^____^o..
22.11.2011 - genap umur saya yang ke-17 tahun :) dah lepas 5subjek baru nak masuk 17 tahun , haha :D sepatutnya tak layak neyh nak ambil SPM .. err -.-'
saya dapat hadiah dari My Hubby , dia belanja saya KFC .. weeeeee !! haha :D tao-tao jea dia yang saya teringin nak makan KFC ^^ banyaklah jugak dia order kan for saya ,

nasi ayam
ayam 2 ketul + sayur


err , dia suruh saya demox balikk , tapi saya time tuh memang tak larat nak habiskan .. tak tahu kenapa sejak kebelakangan neyh badan rasa lesu + kurang selera makan .. sorry sayang suruh sayang habiskan :'( tapi saya sangat bersyukur dan berterima kasih sbb ada yang sanggup belanja .. #ececeh ! ,

MENCARI YANG ADA DI DEPAN MATA ::::

ayat macam jiwangg je kan ? haha :D actually nak cerita pasal something jea :P
tadi jawab Fizik memang terbaikk ~ main tembak , main hentam , jawab ikut suka jea ..o^____^o.. memang tak nafikan soalan Fizik tadi memang susah gila -.-' rasa menyesal tak fokus semalam .. tapi orang kata , nak menyesal sekarang pun dah tak boleh nak buat apeh kan ? so , now saya harap perkara tuh takkan ulang lagi .. hope Biologi and Kimia senang dari Fizik .. and hope saya dapat mood belajar yang tinggi ^^


semalam saingan antara Bola vs Physics memang sengit .. last-2 seri , sebab saya tidur ~ HAHAHA :D oke itulah , kena dengan peribahasa Melayu "yang dikejar tak dapat , yang dikendong berciciran" .. #memang kena dengan kau demox ! , saya sedang mencari mood belajar meyh .. #padahal ada depan mata ,huhu

p/s : mood study , mana kau neyh ? aku perlukan kau sekarang ! hope kau akan datang secepat mungkin keyh ? aku akan terus mencari kau sampai dapat ..




Lot Of Love ,
Atyn PhotoLover


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !