TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: kisah sedih apabila balik dari kampung -.-'

kisah sedih apabila balik dari kampung -.-'

Assalamualaikum ,

hye pembaca blog Atyn ..o^____^o..
hari neyh saya kena cabut gigi , sakit ! #eceh , manja kejap

selepas rehat waktu Agama , ada seorang pelajar lelaki Cina yang datang ke surau membawa sekeping kertas .. saya duduk berhampiran dengan pintu .. memang dah expect pun yang hari neyh kena cabut gigi .. haha :D oke , keluar dengan muka senyum ^.^ #padahal nak cover lah katakan .. HAHAHA :D budak kelas saya yang kena ada 6 orang .. hee ^.^ yang dua orang yang kena dulu tuh dah balik kelas .. tinggal lah kami berempat :) sapeh ? #secret lah , oke kami lepak sampai semua dah complete siap .. yang paling last and lama , saya lah tuh !
sebab gigi saya kena cabut .. yang lain tuh senang lah , tampal and cuci jea ! #untunglah ,
dari pukul 12 lebih kitorang turun , sampai pukul 1.30 kitorang baru naik .. #kelas kau ! haha :D
nurse tuh said yang saya neyh manja , ahah ! memang pun >.<' #perasan jap yang malu gila abang pembantu nurse tuh duduk jea berdepan dgn saya , malu der ! dea tengok jea .. HAHAHA :D

berbalik pada cerita sebenar ,

masa hari sabtu , saya balik KL .. dalam pukul 6.30 petang gerak dari stesen KTM :) sampai rumah dalam pukul 9.00 atau 10.00 malam .. lupa lah/
dah sampai rumah , saya pun berkemas-2 lah apeh yang patut kan , macam biasa tugas seorang yang bernama perempuan .. dengan perasaan penatnya saya pun online lah untuk masukkan gambar kahwin abang Hery ..
biasalah rutin harian saya kalau online mesti suka jenguk-2 Profile orang :) entah kenapa malam tuh hati saya TER-gerak nak tengok profile adik angkat saya yang bertuah tuh .. bukak jea , saya nampak ada 3 post from **** , saya TER-sentap gila lah ! dea bukan tak tahu saya dengan **** tuh pernah ber***** and langsung tak rapat .. dea boleh pulak chatting dengan budak tuh .. hati saya rasa TER-luka pun ada , hurm :'( yang tak boleh belah tuh , adik angkat saya neyh boleh pulak dea said "sayang" dekat budak tuh .. urgh ! habislah naik minyak budak tuh nanti , makin ***** lah budak tuh ! hurm , memang malam tuh kami (saya n my adik angkat) bergaduh .. #dengan adik angkat pun nak touching , kata hafizi :) haha mesti lah touching awak , saya sayang dea kot .. #eceh !
dea cakap budak tuh yang add dea dulu , and budak tuh yang gedik-2 dengan dea ..
saya pun 50-50 lah .. sebab saya memang macam tuh , hee ^^ bila saya dah tahu baru saya akan percaya 98.9% #jangan marah ye Lip :)
keesokan harinya (ye lah kot) adik angkat saya neyh cuba untuk percaya kan saya .. oke , then dea cakap "kalau tak percaya lagi , nanti adik bg email n password adik " then saya pun apa lagi , cakap lah "berani ke nak bagi?" HAHAHA :D oke , dea pun bagi .. then bila saya bukak FB dea , I TER-see pulak mesej-2 dea dari **** tuh .. sampai hati kau dik ! memang rasa nak menangis , air mata tahan jea sebab saya takkan cepat menangis ! itu prinsip hidup saya .. #ececeh ! baru saya tahu yang dea tipu saya :) then I said to him , "akak dah warning dah tadi : berani ke nak bagi?" haha :D kesian kau dik kena dengan akak :P sorry , itu tanda akak sayang dekat kau dik .. akak cuma nak tengok yang adik neyh betul-2 jujur atau tak .. haha :D
kami bergaduh lagi ! walaweh , gaduh jea keje :P hee then , till hari neyh saya still touching dengan sikap dea walaupun saya dah MAAFKAN dea ..

to Are Lip :

ingat pesan akak tao , jangan di sebabkan kita nak jaga hati orang tuh kita tipu dea sebab nanti kelak bila dea tahu , hati dea pasti akan terluka :)



Lot Of Love :
Atyn PhotoLover


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !