TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: sebelum sampai nak habis , bila dah nak habis sedih pulak yang datang :(

sebelum sampai nak habis , bila dah nak habis sedih pulak yang datang :(

Assalamualaikum ,

hye pembaca blog Atyn ..o^____^o..
korang apa khabar ? sihat ? huhu Atyn baru kena selsema neyh .. nasib baiklah satu subjek je lagi ,




SPM dah nak habis ?

a'a lah you all , tapi budak-budak yang ambil Pure Science je lah , hee ^^ happy meyh , esok last exam ..
esok paper BIOLOGY .. hope saya boleh buat dengan tenang :) actually tak sangka pun dah nak habis sekolah , just 1 day only .. rasa macam baru jea masuk form 5 neyh , #budak tak sedar diri betul ! , haha
so balik esok mesti ada yang baling-baling tepung , baling telur kan ? haha :D eh korang , tak payah lah baling-baling tepung / telur / barang makanan .. baik korang simpan jea barang-2 tuh buat cekodok , kan sedap di makan .. kan ? tak baik membazir , amalan sapeh ??? amalan SYAITANN !!

barang yang perlu dibawa esok selain alat tulis : bawalah ye :) ambil lah gambar sebanyak yang boleh untuk kenangan ^^



dalam kegembiraan , rasa SEDIH gila nak tinggalkan sekolah , cikgu , dan kengkawan

dalam kegembiraan saya , ada juga terselit rasa sedih nak tinggalkan kenangan yang telah lama tertanam dekat sekolah .. gaduh dengan kawan , gelak tawa dengan kawan / cikgu , lepak-2 dengan kawan / cikgu , kelas tambahan , dan yang paling penting kenangan kena marah dengan cikgu .. lepas neyh dah tak ada orang nak marah saya tak buat kerja .. huhu itu semua perkara biasa yang kita pernah buat kan ? memang ada kenangan pahit & manis dekat sekolah , sampai dah tak sanggup nak hadapi perkara pahit dalam hidup .. tapi , bila dah nak keluar dari sekolah tuh , rasa sebak gila .. even ada yang benci , ada yang suka , tapi saya tetap RINDU DEKAT SMKTP DAN CIKGUUU !!
serious saya akan RINDU dengan sekolah dan semua warga sekolah ..

to cikgu-2 :

terima kasih kerana mengajar saya selama neyh , terima kasih kerana memberi didikan dan tunjuk ajar kepada saya sepanjang saya bersekolah di SMKTP .. terima kasih kerana bersabar dengan karenah dan sikap saya yang tak begitu sempurna dan kadang-2 menyakitkan hati :) all teacher in SMKTP ..o^____^o..

to my friend :

lepas neyh aku mesti rindu gila dengan korang , huhu rindu seyh nak gelak-2 .. HAHAHA :D #macam nak berpisah selamanya pulakss dah ,
especially to 5A students' and my adik (junior) yang rapat dengan saya tuh , saya pasti rindu sama kalian .. huhu nanti bila-bila kita buat reunion keyh ! hee nak tengok ada tak yang dah berubah bentuk badan , err #gurau-2 jea ^^ korang nak buat apeh lepas SPM neyh ? hee share sikit dekat aku :P

to my hubby :

nanti kita dah jarang jumpa sebab kita dah buat hal masing-masing buat sementara .. atau mungkin awak akan dapat U yang jauh dari sini atau awak akan berpindah .. FYI , saya tak akan pindah , so if awak ada pape , datang jea keyh :) tapi mungkin saya ada dekat U mana tah .. hope kita dapat biasakan diri berjauhan , saya sentiasa rindukan awak dekat sini (dalam hati saya) .. LOVE saya hanya untuk awak !! #jiwang siot



Lot Of Love ,
Atyn PhotoLover


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !