TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Happy New Year

Happy New Year

 
 

hye pembaca blog Atyn ..o^____^o..
1st of all saya nak ucapkan Happy New Year kat korang semua

semalam saya tidur dalam pukul 1.00pg lebih, sebab nak tengok bunga api punya pasai (dekat rumah jea) .. tapi bukan sebab tu jea saya nak tidur lambat , sebab yang lain , kalau saya tidur awal punn , confirm nanti mulalah jalan tuh bising dengan bunyi motor , bunga api , mercun kan ? so , better saya tak payah tidur and tengok bunga api dari rumah .. nampak sajee , itulah untungnya duduk rumah flat ..o^____^o..

tahun lepas , itu cerita lepaskan ? now kita bukak buku baru and tutup buku lama :)
so , kepada sesiapa yang terguris hati dengan tingkah laku , percakapan dan apa jua kesalahan saya , harap korang maafkan keyh ,
I always fogive korang :) because saya tak suka berdendam , kan Allah tak suka orang BERDENDAM , betul tak ? ahaks xD

so , sama-sama kita mulakan hidup baru dengan azam yang baru pada tahun baru ini ,

TUTUP TIRAI 2011 , BUKA UCAPAN SELAMAT DATANG KEPADA 2012



Lot Of Love ,
Atyn PhotoLover
 


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !