TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: nothing to display

nothing to display

 
 
 
hye pembaca blog Atyn ..o^____^o..
hari tuh ada sorang budak neyh tanya dekat Atyn , "kenapa tak buat tutorial blog?"

actually , niat di hati nak buat tutorial memang ada nak buat tutorial blog neyh .. tapi bila difikirkan balik , rasa nya tak perlu kot sbb dah ramai sangat lah yang buat tutorial blog ni .. 
kenalan Atyn pun dah ramai yang buat .. saya tak nak lah nanti dilabelkan sebagai "peniru" .. haha xD hate that perkataan yaww !
so , saya fikir punya fikir .. saya rasa tak perlu kot nak buat tutorial blog .. bila orang tanya , saya just akan bagi link blog yang ada banyak tutorial and yang saya selalu visit .. nanti pandai-pandai lah korang cari dekat situ apa yang nak di edit .. yang perlu korang tahu , cuma istilah-istilah dalam blog ni :)
nak tanya saya sangat punn , saya bukan pro sangat dalam bab blog neyh, ahaks c(X
 
kalau korang nak tahu saya selalu tengok tutorial dekat mana , jom VISIT THIS


Lot Of Love ,
Atyn PhotoLover


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !