TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: 1st try doodle drawing from me

1st try doodle drawing from me

 
 
assalamualaikum semua pembaca yang membaca blog Atyn yang di buat untuk anda membaca :-) saya merupakan pelajar lepasan SPM yang sedang dalam keadaan blur dan blur dan blur dan blur nak isi borang UPU untuk melanjutkan pelajaran ke IPTA/Politeknik .. #baru jumpa fullstop kan ? haha x-D IPTA tuh apa ? alah , Institut Pengajian Tinggi Antarabangsa .. apa beza IPTA dengan IPTS ? IPTS tuh Institut Pengajian Tinggi Swasta meyh :-) faham-faham sendiri lah kalau dah namanya "swasta" mesti yuran 5 angka kan ? IPTA nih kebanyakannya / semua kot adalah kerajaan punya meyh , so yuran dalah 3/ 4 angka jea kot :-) itu apa yang saya tau lah ^.^ yang jadi masalah kepada kami (18thn) adalah tidak tahu nak ambil course apa , majoriti dah ada target Universiti , but tak tau nak apply course apa .. risau kalau-kalau course tuh tak kena dengan jiwa kita kan ? tapi setengah orang kata , cuba dulu baru tau macam kata berpatah-patah tuh berpatah "tak cuba mana nak tahu best / tak" #pepatah mana yang di ambil entah lerr ,

dalam stress memikirkan pasal UPU nih , saya pun terbuka hati nak buat DOODLES .. "untunglah ada Photoshop CS5" eh jap , saya tak guna photoshop CS5 ke CS4 ke CS999 ke ~ saya guna gimp jea ^.^ tapi hasilnya tak secantik orang yang guna photoshop tuh :-) saya pun tak kreatif macam anda , so hasilnya tak secomel macam doodle korang lah -.-' yang nih pun saya buat just for suka-suka-suka-suka hati jea , kalau tak suka you can get lost from here ! HAHAHA xD korang nak tengok ke doodle saya tuh ? alah , tak payah lah kot kan ? kan ? kan ? #tapi apa kejadahnya saya membebel panjang kalau tak nak bagi tunjuk and mintak pendapat dekat orang kan ? err :-/ oke lah , saya akan tunjuk dan saya harap korang boleh komen dekat post nih tentang doodle saya oke :-) kalau ada yang nak guna doodle nih , bagi tau lah saya keyh #macam lah ada orang nak guna doodle yang tak seberapa nih -.-' 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgAfY9FREqy-cdcwLEXxPg9kvZtQAJ5K7dkReNSGTc6S8wXsFWKIR1gkZkDcJF7NqqIFvNd6I4F9369qylUv5w8ng_lRjwbDKZlrVq0Bo6xCtu86120ML_OIGjD8QdcijuRutCKlWCP4VDm/s1600/doodle+001.png


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0RMoqHtT5cNinstvlcCzg8xu5QVdAMI39QG6JFTd580_Jmu3ldHrJ0YlwX7I1pewD6VkFBomFNPpy3dV0pYy5ia8xeUsfTU5qFmJGndlobZY6va7mf1YJwaph_oOs7yUgrqT_OzWf-_-P/s1600/010.png

haaaaa ~ kan saya dah cakap , tak comel mana punn :-) baru 1st try nih , so faham-faham lah ye kalau hasil dia macam tuh jea .. saya tak sepakar korang , kalau korang nak ambil gambar nih :
Highlight Link > Copy Link > New Tab > Paste Link dekat ruang search > Enter > Right Click > Save Image As (pastikan save sebagai file PNG)


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !