TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Traffic Jam O.o

Traffic Jam O.o

 
Assalamualaikum ,

hye korang semua , selamat malam ye korang yang sudi terjah blog Atyn malam-malan nih :') saya sangat happy meyh , sebab apa ? sebab ada yang sudi baca blog saya lah .. takkan happy sebab nak kahwin pulak kan ? haha :'D kahwin ? oh no , lambat lagi okay -.-' dalam 6 ot 7 tahun lagi ye , hee ^.^ kalau ada jodoh awal , mungkin dalam 4 or 5 tahun lagi kot , ahaks :'D #stop about married oke ! >.<' gataiii naa , saya cerita pasal married nih bukan apa sebab tadi ada sorang budak nih tanya saya "akak dah kahwin ke?" err :-/ serious soalan yang agak pelik yang saya pernah jumpa .. haha :'D second time tuh orang tanya saya dah kahwin belum .. ni ha bukti dia
 before this , ada sorang mamat African nih tanya pasal jalan .. time tuh dekat area Waterfront , Ampang .. tau kan tempat tuh ? tau kan ? kan ? kan ? tak tau ? buat-buat tau je lah , malas nak kasi map .. haha :'D seriously masa tuh terkezut + takut .. saya and seorang lagi kawan saya , worried jugak nak jawab kan ? takut-takut dia pukau kita pulak , fuhhhh gilo kalau kena tuh , grrrr serammm :'( so , dengan takut-takutnya kitorang pun bagi tau lah jalan tuh .. then , you know what ? keluar pulak soalan "are you married ?" ngek ! bedebushhh ! hambikk kau , soalan gila and first time and datang pulak dari orang African , memang TERBAIK lah weyh .. haha :'D apa lagi , kitorang pun terus said "excuse me" then blah dari situ and jalan lelaju pergi jauh dari tempat tuh .. seram meyh , gila tak nya , dah lah badan dia sasa and tinggi dia macam zirafah .. huhu :-| apa lagi , habis lah kitorang cakap dia gila time dekat bustop hujung tuh .. haha :'D padan muka , sape suruh tanya soalan gila and mereng tuh dekat kitorang yang baru form 2 masa tuh .. memang gila lah , muka baby face nih patut ke di tanya dengan soalan macam tuh ? haha :'D tak patutt , tak patuttt ..

lepas daripada tuh , saya dah tak nak layan lagi soalan pape dari orang lelaki African .. hanya African girl jea saya jawab , hee ^.^ seramm masih lagi ada dalam diri nih .. oke back to story , malam nih trafic Facebook saya tinggi gila .. kenapa ? sebab ramai sangat yang jadi peramah malam nih , entah kenapa lah mereka nih , mimpi apa entah petang tadi tetiba chat dengan saya .. haha :'D tapi kan , tapi kan , yang tak tahan tuh bila dorang tanya soalan "dah ada bf ke ni?" "bf tak marah ke kita chat ni?" "boleh couple tak?" "jom buat FAKE relay" sesengal ubi keledek betul lah -.-' dah tak ada relationship dekat situ , maknanya saya single lah .. and kalau saya single punn , saya bukannya senang-senang nak couple dengan orang .. FAKE relationship pun saya tak nak .. aratso ? good ~ haha :'D

oke lah dudes , I got to go , nak berdating dengan Mr. Facebook pulak ye Mr. Blogger :') jangan marah and jealous ye saya mendua kan awak , hee :') bye-3 Assalamualaikum



THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !