TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: soalan yang sama membuatkan saya penat nak menjawab

soalan yang sama membuatkan saya penat nak menjawab

 
 
assalamualaikum pembaca setia blog Atyn ..o^____^o.. #ada ke pembaca setia ? err :-/ thanks bagi yang sedang membaca , and thanks bagi yang menerjah blog saya nih :-) amat dihargai sesangat ye korang semua <3<3<3 err hari tuh ramai dah yang tanya saya , tak kerja ke ? tak bosan ke duduk rumah ? oke fine , dah lali dengan soalan macam tuh .. rasa macam dah malas nak jawab soalan macam tuh , huhu sebab apa ? sebab saya memang nak kerja , tapi dalam masa yang sama saya nak tolong mak saya jaga bebudak nih .. siapa kata saya tak bosan ? kalau budak ramai , tak bosan sangatlah sebab ada dorang untuk borak-2 and main-2 dengan dorang .. dah tuh kalau bebudak hanya ada 2 or 3 orang , aduhai ~ serious memang BOSAN gila meyh ! >.<' kenapa tak keluar ? nak keluar kena fikir dua-tiga kali .. mak saya tak sporting macam mak korang , korang boleh keluar dengan senang jea , mak saya nih tak bagi saya keluar sembarangan .. so , kalau nak keluar mesti ada teman sekurang-kurangnya 2 orang .. and orang itu mestilah PEREMPUAN :-)
sekarang korang dah tau kan kenapa saya tak kerja ? so , tolong jangan tanya soalan yang sama lagi oke .. kbhaii assalamualaikum


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !