TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Blog Updated

Blog Updated

 
 
hari ni hari Isnin kan ? haaaa.... selamat kembali ke sekolah ye adik-adik , jangan malas-malas tau ! hee ^.^ seminggu sekolah mesti best kan ? tapi kalau ada yang 1st day dah kena marah sebab buat kesalahan memang dorang akan cakap the BAD DAY ever , yeah :) kan ? hee janganlah macam tuh , salah korang jugak .. yang korang pergi buat kesalahan tuh asal kan ? pandai lah tanggung , err :-/ hari ni saya tak pergi sekolah sebab demam , huhu #tak ada kaitan pun dgn sekolah , err

pagi tadi saya bangun pukul 5.30 , adik-adik ni ada ke bangun macam akak ? awal tuh -.-' mengalahkan budak school , my mom punn tak bangun lagi #kantoii , haha xD entahlah korang , mula-mula ingat tersedar tak sengaja , rupanya memang tak boleh nak tidur balik .. mula-mula rasa haus , so apa lagi , capai botol air then minum lah .. lepas tuh sakit perut , err :-/ macam-macam jea lah dugaan nih , dah tuh pulak rasa badan lemah sangat , serious lemah gila macam tak boleh nak gerak .. percaya tak ? percaya tak ? percaya tak ? atoto ~ angguk jea lah -.-' betul meyh , tak tipu munyaaaaaa :) then pukul 7.00 pagi turun beli nasi lemak , kenapa awal sangat ? yeah , memang awal punn kan ? kan ? kan ? sebab dalam fikiran cerdik saya ni mengagak mungkin perut saya masuk angin , so sebab tuh saya beli nasi lemak awal gilaaa ~

mesti korang tertanya-tanya , tak sakit perut ke makan nasi lemak time perut masuk angin ? #ayat merapu -.-' yeah , memang lepas makan tuh sakit gila perut nih :'( tapi nasib baik sekejap jea , alhamdulillah
then dekat tengah hari sikit tuh , dahi dah mula panas .. kepala pening gila , serious tak boleh berdiri / angkat kepala kejap punn .. nanti mesti rasa macam nak pengsan / muntah .. dah lama jugak saya tak kena demam teruk macam nih -.-' biasanya panas dahi + selsema + batuk jea , haila dugaan ~
lepas makan tengah hari , saya pun merelakan diri untuk makan ubat sebab saya rasa antibodi saya tak kuat nak lawan bacteria tuh #eceh , saya memerlukan bantuan ubat .. saya lebih suka makan panadol ketika demam berbanding ubat demam yang bulat and warna putih tuh , PAHIT GILA bila terkena lidah weyh -.-' huhu dah tu pulak kena makan 2 biji , besar pulak tuh .. err :-/ tak sanggup , bila saya rasa perlu baru saya makan ubat klinik tuh .. hee :) sorry nurse

oke lah dudes , adik saya punn dah bising sebab dia nak guna lappy nih .. tu lah , sape suruh dia tidur petang tadi kan ? dah lah kakak dia nih pantang nampak laptop terbuka + tak ada orang .. haha xD online lah kerja dia , itu lah saya ! kbhai pembaca blog Atyn yang tercintaaaaa <3


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !