TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: I will remember that situation budak comel :')

I will remember that situation budak comel :')

 
 
hye korang , lama saya tak update blog kan ? kan ? kan ? ala , biasa letew , orang sibuk bekerja , haha :'D #perasan kerja kejap -.-' err korang nampak tak dekat header yang atas sekali tuh ? nampak tak ? nampak tak ? mesti lah nampak kan ? kan ? kan ? hee ^,^ yes , itu my adik angkat .. semalam #semalam ke ? pagi tadi , pukul 12.00a.m On The Phone a.ka OTP dengan dia , then terfikir , dah berapa lama kitorang nih jadi adik beradik angkat ..so today , tetiba terlintas untuk semak balik Chat IM kitorang dulu , bukak jea , omakau ! 6000++ dekat 7000 lah , haha :'D rajin betul kami chatting kan ? kan ? kan ? biasa letew , 
tengah dok cari-cari tarikh dia jadi adik angkat saya , tetiba terjumpa 1st chat kitorang .. haha :'D agak kelakar lah jugak , jom tengok nih 

 

 


 
time nih dia mintak no fon saya , tau-tau je lah yang saya nih susah nak bagi no fon saya dekat orang yang saya baru kenal kan ? kan ? kan ? hee ^.^ nak no apa yang saya bagi ? 0179999999 , dia hampir percaya and nasib baik dia cepat sedar , haha :'D 

 
 
time nih , dia pun dah pelik sebab nak jadi adik angkat pun kena register , haha :'D actually saja jea nak kenakan budak nih , sebab dia comel and cute kalau marah , err #budak CENGENG :'P 

 

sorry lah dik , kenakan adik .. bhahaha :'D best kot kenakan budak comel nih , hee sweet jea .. then bermula dari sini lah kami menjadi adik beradik angkat :'P tarikh dia 04 OKTOBER 2011 and till now alhamdulillah kami still rapat even dah jarang contact kan dik ? nasib baik jumpa adik yang otak sama gila-gila macam kakak angkat dia nih :'P

I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG BABE ! HAHA :'D


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !