TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: 06 FEBRUARY 2012 - hari yang .......

06 FEBRUARY 2012 - hari yang .......

ASSALAMUALAIKUM

Hye pembaca blog Atyn yang comel-comel belako nih .. err korang nak tau tak ? tak nak ? err tak pe lah , kalau tak nak tau , just ignore my blog and you can get lost from here ! #garang tak ? garang tak ? haha :DD

6 FEB 2012 ada sambutan Maulidur Rasul dekat Surau Al-Ashraf , Taman Mulia Jaya .. mak saya awal-awal pagi lagi dah pergi sebab nak tolong dorang masak .. oke fine , saya lah yang kena jaga bebudak tuh .. eh eh , nasib baik tak ramai , just 1 baby only .. haha :DD nasib baik , kalau ramai habis gegar lah rumah saya nih dengar suara saya .. bhahah :DD #overdose , siapa kata saya tak pergi ? saya pergi lah , just lambat sikit .. saya pergi lepas Zohor .. yeah , faham-faham lah , time dorang tengah makan , haha :DD #nampak sangat datang sebab nak makan kan ? actually bukan sebab nak makan jea , kalau saya pergi lepas Zohor , saya boleh letak baby tuh dalam buai and then saya solat .. kalau saya pergi sana awal-awal , nanti siapa pulak yang nak jaga baby tuh kan ? kesian dia sensorang nak bawak diri nanti :’P

Before went to Surau , saya dapat call dari Eye Net Optical .. nasib baik tak bagi salam awal-awal , kalau tak acano Mr.Chinesee tuh nak answer ? ahaks xD yeah , dia bagi tau my spect alredy arrive .. Alhamdulillah , otak pun dah mula berangan nak pakai spect baru kan ? mula lah ambil cermin and fikir “macam manalah muka saya bila pakai spect berbingkai full black tuh kan ?" ahaks xD yeah , saya memang suka berangan .. orang kata , berangan tak salah .. yang penting kita kena usaha untuk capai angan-angan kita tuh :’P I’m very excited nak pergi .. sampai setiap minute saya akan tanya mak saya , “bila nak pergi?” haha :DD agak-agaknya may mom pun dah bosan kot dengan soalan tuh .. then sampai lah kata putus mak saya , “lepas Maghrib” oke then ..

Azan dah berkumandang , so saya apa lagi .. capai tuala and cepat-cepat masuk dalam toilet nak mandi .. nampak tak ke-excited-an saya tuh ? Nampak tak ? ahaks xD lepas jea solat Maghrib , saya terus capai barang-barang muka seperti krim pelembam , BB cream , bedak and lip balm .. eh eh , saya tak over make-up kan ? kan ? kan ? Nampak tak how simple of me ? can you see that ? good ~
Dah siap ! yeay , tunggu mak pulak nak bersiap .. you know what time I went out ? nope , not 8.00p.m but 9.00p.m oke :’) sangat sedih sebab keluar lambat .. hurm , memang dah expect dah bas akan turun lambat seperti biasa .. bas ada dalam pukul 9.30p.m , memang dalam hati dah kerisauan and gelisah sebab takut tak dapat pakai spect tuh hari tuh .. err :-/

Nasib baik driver bas tuh buat racing macam dekat litar Sepang whoa , so dalam hati kata “mungkin sempat sampai kot” .. korang rasa sempat tak ? yeah , memang tak sempat sebab hari tuh pulak dia tutup awal .. watlek watpeace je lah time tuh (Y) hurm , oke lah ~ dah pukul 10.00p.m dah pun , rasanya kedai banyak yang dah tutup kan ? kan ? kan ? fine , so we decide to back home ..

Time nak lintas jalan tuh , opocot kau ! haha :DD korang rasa kenapa ? yeah , pandai pun .. saya terjatuh masa nak lintas jalan tuh , yang dekat dengan bustop .. weyh , malu kot ! ramai orang time tuh .. nasib baik mamat-mamat handsome tak ada time tuh , kalau tak malu lah saya ! jatuh saham tuh =.=’ #gedikkssss kejap , tunggu bas time balik memang lama kan ? bebudak yang balik kerja time malam , dorang tau lah betapa lambatnya bas nak coming ..

Alhamdulilah , sampai jugak dekat rumah akhirnya .. brrrrrrrr =.=’ perut saya dah buat konsert dalam besar-besaran dalam stomach nih .. lapar kottt ~ so , nak panas kan lauk lah .. tap ! tap ! tap ! dekat 10 kali buat api still tak menyala .. weyh , lapar kotttt ! time tuh jugak lah dia nak buat hal =.=’ dah lah spect tak dapat , terjatuh pulak tuh , nih pulak gas tak boleh bukak .. DUGAAN yang amat mencabar lah hari tuh :DD haih , just be patient and keep smiling ^.^


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

2 00 orang nak cakap:

Errah Najwa said...

kita samalah..errah pon buat speck baru..tp xambil lagi

Atyn PhotoLover said...

@Errah kenapa tak ambil lagi ?

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !