TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: WELCOME FEBRUARY ✈

WELCOME FEBRUARY ✈

ASSALAMUALAIKUM 

W E L C O M E F E B R U A R Y ツ
yeah , dah masuk bulan Februari dah kan ? memang tak sangka kan ? rasa macam baru semalam nengok bunga api dekat KLCC dari rumah #nampak sangat menipu -.-' bagi adik-adik yang bersekolah , congrates ! sebab dah jalani sesi persekolahan selama sebulan pada tahun 2012 nih .. TAHNIAH ye kepada adik-adik yang tidak pernah ponteng sekolah selama 1 bulan nih , anda adalah calon pelajar cemerlang ! yeah :') bagi yang tak gemar nak masuk school tuh mesti rasa 1 bulan tuh macam 1 tahun kan ? ala , relaks lah ~ nih oun semua untuk kebaikan kita jugak kan ? learning something are important for our life keyh

cerita pasal budak tengah school , NOW story pasal budak dah habis school pulak .. budak yang dah habis school yang saya maksudkan adalah budak lepasan SPM 2011 .. yeah , siapa tak cuak woiii kalau lagi sebulan setengah jea result nak keluar .. ketaq lutut kotttt ~ seriously tak ready pun nak pegang kertas yang bersaiz separuh A4 tuh .. err :-/ dulu masa baru habis SPM , orang tanya result keluar bila ? jawab bulan 3 and dalam hati said "lambat lagi , relaks dulu" tapi sekarang , bila orang tanya bila result keluar ? "next month , bulan depan , 22 hari bulan depan" err seriously terasa semakin hampir dengan diri nih =.=' hampir semua SPM candidates #semua kot , nak yang terbaik kan ? yeah , siapa yang tak nak kan ? kan ? kan ? dah lah SPM nih penentu nak sambung belajar dekat mano .. tawakal and redha jea lah dengan apa yang akan dapat nanti .. #dalam hati risau gila whoa ,

cerita pasal nak sambung belajar mana , saya teringat pulak pasal UPU tuh .. err :-/ saya still risau and confuse even borang tuh dah di isi .. saya rasa macam tak yakin dengan apa yang saya mohon .. rasa macam nak edit balik borang tuh .. nak bincang elok-elok dengan mak , mak su and friend yang pakar dalam bidang nih .. and saya harap saya tak tersilap pilih bidang , dan saya harap saya dapat tawaran masuk U yang dekat-dekat ea :') btw , wish me luck for SPM result yeah ^.^ sayang korang semua !


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !