TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Mandi Hujan Memang Awwshem ! ヅ

Mandi Hujan Memang Awwshem ! ヅ

ASSALAMUALAIKUM

Hye , assalamualaikum semua pembaca blog atyn yang setia membaca entri-entri Atyn ヅ

Story about yesterday , memang rasa macam itu bukan saya jea tau .. kenapa ? sebab , semalam saya jadi budak-2 kejap .. haha :DD ye lah , dok main hujan lebat .. seriously memang basah kuyup lah beb .. saya pakai baju 2 lapis , dua-dua baju basah .. awesome and marvelous ! yang saya pelik and tak percaya tuh , saya boleh tahan satu hari suntuk .. pergh ! selama nih , bila saya kena hujan jea dalam beberapa jam dah rasa pening-2 .. but yesterday tak rasa pape punnn , just rasa pening SIKIT tuh ada lah .. kenapa saya mandi hujan ? sebab , semalam saya ada event dekat Pelabuhan Klang .. yeah , mana yang tau tuh tau lah kan event apa .. haha :DD yang mana tak tau tuh , tak pe lah .. just forget about that , hewhew event dia nih bukannya dalam khemah .. eh eh , dalam khemah , but khemah dia tuh sikit sangat .. huhu kitorang nih pulak , sampai jea awal , tapi dok melepak dekat hentian bas .. memang terbaik lah , dah hujan baru nak gerak pi Wisma tuh .. bengkek pun ada =.=’

Tapi kan korang , best gak mandi hujan nih .. dapat lupakan segala masalah yang ada dalam kepala otak nih ~.^ tapi dah sampai jea kat rumah , mandi and solat then apa lagi kalau bukan Facebook .. almaklumlah , seharian tak bukak FB , bukak pun sekejap jea .. rindu kot dekat FB , haha :DD #memang tak boleh hidup tanpa FB , tengah syok bukak FB , tetiba kepala berdenyut gila-2 weyh .. sumpah sakit gila time tuh .. ingatkan dah jadi Cat Woman en , last-2 still macam dulu tak boleh kena hujan .. baru nak lega sikit .. haila =.=’ redha je lah ~ tapi korang jangan risau lah , hari nih saya dah oke sikit dah .. dah boleh bergurau senda , semalam memang terus pengsan atas katil tak sedar pape punnn .. hewhew , tak dapat nak jadi Cat Woman .. err :-/


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !