TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: BFF

BFF


ASSALAMUALAIKUM

hye all bloggers yang suka ber-blogging and catwalk di blog Atyn yang tak seberapa nih .. #ayat sama jea kan ? tak ada intro lain ke ? haih =.=' korang apa khabar ? sihat ? hope korang semua sihat kan ? yang mana tak berapa nak sihat tuh , bawak-bawaklah diri tuh makan ubat keyh ^.^ ubat nih baik untuk membantu antibody dalam badan kita melawan bacteria jahat yang serang badan kita nih .. #cakap je lah yang koe reti kan Fatin ? koe tuh pun susah nak makan ubat =.=' hee nampak tak gambar tuh ada kotak-kotak ? nampak kan ? yang itu saya gambar kan sebagai BFF :')

a p a k a h B F F ?
korang mesti pernah dengar perkataan BFF nih kan ? mesti pernah , siapa tak pernah dengar kan ? ala , yang cerita TV3 pukul 9.00 malam setiap hari ahad tuh .. haha :DD bukan yang itu lah sayang-sayang Atyn semua , BFF is mean Best Friend Forever .. understand ? yeah , itulah yang di maksudkan dengan BFF .. apa guna BFF nih sebenarnya ? nama pun "best friend" , maknanya mereka yang di gelar BFF kita tuh adalah the best friend from the good friend .. faham tak ? maksud dia macam nih , kawan yang terbaik dari yang baik .. maksud yang lebih mendalam , kawan kita ketika susah dan senang .. korang mesti ada BFF kan ? even seorang pun .. senang jea nak tau dia BFF kita atau pun tak ..

bila kita bersama dengan dia , kita rasa tenang and senang nak luahkan something and masalah dekat dia .. korang pun selalu berkepit dengan dia bila pergi memana even ada member-member yang lain .. macam belangkas .. apa kemende "belangkas" tuh ? belangkas tuh sejenis haiwan laut .. bentuk dia macam ikan pari , just badan dia keras jea .. orang dulu-dulu kaitkan orang yang rapat dengan belangkas sebab , belangkas nih akan sentiasa berdua di mana-mana sahaja dia pergi .. back to story , korang akan rasa rapat sangat dengan dia .. bila ada orang cuba sakiti hati dia , automatically korang akan rasa marah ..

BFF saya ada 2 orang .. yeah , I really L.O.V.E them so much ..
cerita pasal bestie saya yang girl nih , saya and dia dah macam twins .. pergi memana mesti orang akan cakap "kembar ke?" "mana adik mana kakak?" err :-/ oke , I appreciate it because itu menandakan kami memang rapat :) mungkin orang pandang kami kembar sebab ketinggian , saiz badan and cara kitorang hampir sama .. yeah , kami rapat sejak Form4 .. kami memang dah kenal sejak darjah 5 lagi , cuma baru start rapat masa form 4 lah .. masa tuh kedudukan dalam class , saya duduk di belakang partner dia .. kami akan bincang something bila ada something yang nak di bincangkan #dah start merapu dah :'P bila salah seorang partner kami tak datang school , kitorang akan change tempat duduk .. haha :DD start daripada tuh lah kitorang dah action macam "belangkas" tapi jangan sama kan  kitorang dengan haiwan "belangkas" tuh dah lah .. kami tetap MANUSIA oke :'P

bestie saya yang sorang lagi tuh , err :-/
nanti-nantilah saya story , kbhai 


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !