TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: Tutorial : How To Share Churp-Churp Advertisement

Tutorial : How To Share Churp-Churp Advertisement


hye assalamualikum dan salam Maulidur Rasul kepada semua umat Islam yang berada di seluruh dunia :') marilah kita menghayati kisah-kisah Nabi Muhammad S.A.W dan mengenali dengan lebih dekat lagi tentang Nabi Muhammad S.A.W ..
hari nih saya nak buat tutorial pasal HOW TO SHARE CHURP-CHURP ADVERTISEMENT .. tutorial nih di request oleh seorang blogwalking saya , 


saya tak tahu kenapa gambar dia tak keluar , haih =.=' saya sendiri pun pelik .. but apa-apa pun , thanks sebab sudi tinggalkan komen anda di blog saya ye :)

HOW TO SHARING CHURP-CHURP ADVERTISEMENT

1. Sign In Churp-Churp with Facebook > Rewards > Keep Sharing (view photo)

2 . Scroll bawah sikit , then nampak seperti dalam gambar .. Then , korang click lah seperti yang saya bulatkan tuh ..


3. Paste kan lah dekat memana side yang korang rasa korang nak share .. itu adalah link untuk churp-churp korang .. korang baca lah dekat bawah nih apa yang korang perlu buat (klik pada gambar untuk tumbesaran)




HOW TO COPY URL IMAGE

1. Sign In Churp-Churp with Facebook > Rewards

2. Right Click pada gambar yang korang nak > Open Image In New Tab (view photo)


3. Dah open , korang copy lah link yang dekat atas tuh seperti ini



done :) thanks



THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !