TUTORIAL TIPS LIRIK LAGU
ღ | ATYN PHOTOLOVER | ღ: No Tittle

No Tittle

ASSALAMUALAIKUM

hye readers ^.^
how are you ? saya harap korang semua sihat-2 belaka ye .. kalau nak cerita pasal kesihatan saya nih , memang every week selsema + demam lah jawabnya .. tak tau lah kenapa , padahal saya duduk rumah jea kottt bukannya tiap hari keluar and terdedah dengan cuaca yang tak menentu tuh .. haih =.=' orang kata , itu dugaan dari Allah , Allah nak uji tahap kesabaran kita kannn ? so , kita kena redha :')

you know what ? I feel so glad and thankful sebab saya dah dapat berat badan saya yang dulu .. berapa ? hee ^.^ tak banyak pun , just 48kg .. itu pun saya nak naikkan lagi sampai 50kg untuk selamat .. ye lah , kalau berat badan 48kg , confirm senang nak turun balik kannn ? kalau berat badan 50kg nih susah sikit .. haha :DD
macam mana saya boleh dapat balik berat badan tuh ? makan jea lah .. haha :DD yang penting jangan banyak sangat makanan yang berminyak .. almaklumlah , bila dah duduk rumah nih , kalau kebosanan memang makannan je lah yang kita cari kannn ?

but seriously , lepas dari 15 FEB 2012 hari tuh , selera saya naik gila .. haha :DD maybe sebab happy kot outing dengan kawan lama yang sangat-sangat di rindui .. rindu lah dengan peristiwa 15 FEB tuh .. huhu , rasa macam tak nak balik jea masa tuh .. haih , tapi nak buat macam mana dah memang kena balik kan ? kalau tak balik kang tak pasal-2 jea muka hadapan paper "3 orang budak 18 tahun hilang" haha buat malu jerrr , hewhew

♥ KORANG !!!!!


THANKS SUDI MEMBACA ^.^

0 00 orang nak cakap:

This blog since September 2011. ©Copyrighted by Atyn Photolover. Please do not copycate this oke !